آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ضریب ایمنی مدارس جنوب تهران افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: ضریب ایمنی مدارس جنوب تهران افزایش می‌یابد

به گزارش راگانیوز ، محسن کریمی پیش از ظهر امروز در دیدار با دانش‌آموزان جنوب تهران، با بیان اینکه مدرسه آماده بزرگ‌ترین طرح مشترک شهرداری تهران با آموزش و پرورش است که در نهایت به توانمندی نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها می‌انجامد، اظهار کرد: طرح مدرسه آماده به‌زودی در 60 مدرسه شهرری به اجرا درمی‌آید تا مخاطرات این مراکز آموزشی به حداقل برسد و کمترین تلفات و خسارات را در شرایط بحران‌های احتمالی متحمل شوند.

وی افزود: در بحث آماده‌سازی مدارس علاوه بر آموزش، استحکام سازه‌ای و عناصر غیرسازه‌ای مدارس نیز حائز اهمیت است.

دبیر ستاد بحران شهرداری منطقه 20 افزایش ضریب ایمنی و توانمندسازی دانش‌آموزان را از مهم‌ترین اهداف این طرح برشمرد و گفت: با اجرای طرح مدرسه آماده، شرایط آموزش و ارتقای توانایی و مهارت‌های معلمان و دانش‌آموزان به خوبی فراهم می‌شود و پیامدها و بحران‌های طبیعی و زیست محیطی کاهش می‌یابد.

کریمی یادآور شد: امروزه تحقق مدرسه ایمن در ابعاد جهانی مطرح است و آگاه‌سازی دانش‌آموزان موجب انتقال آموزش‌ها به خانواده آن‌ها نیز می‌شود.

دبیر ستاد بحران شهرداری منطقه 20 در ادامه گفت: مقدمات حضور مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرری در همایش مدرسه آماده شهر تهران که در فرهنگسرای بهمن با حضور شهردار تهران، وزیر آموزش و پرورش و مدیران آموزشی شهر تهران برگزار می‌شود نیز انجام شده است.

گفتنی است، جلسه هماهنگی اجرای طرح مدرسه آماده در منطقه 20 با حضور مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرری در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد و با توضیح مجری طرح در ارتباط با نحوه اجرا پایان گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.