آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ديدار كاركنان واحد تغذيه با مدير آسايشگاه خیریه كهريزك

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ؛ در نشست كاركنان واحد تغذيه با مدير آسايشگاه ، بر اهميت فوق العاده تلاش اين عزيزان تاکید شد.

در اين نشست همچنين كاركنان واحد تغذيه با تشريح نيازهاي خود، خواهان رسيدگي به دغدغه هاي شغلي خويش شدند.

در ابتداي اين ديدار ، مرضيه مقيمي مسئول تغذيه آسايشگاه با شرح جامعي از فعاليت هاي اين واحد اظهار داشت:

شايد در نگاهي كلي ، تهيه و توزيع بيش از 6000 پرس غذا در روز ، وظيفه اي عادي به نظر آيد كه همكاران اين واحد با تلاش شبانه روزي بدان مي پردازند. اما در واقعيت بايد گفت زحمت فراواني براي اين مهم به انجام مي رسد تا بدون كوچكترين مشکلی ، غذا به مصرف مددجويان و كاركنان برسد.

وي افزود:

تنوع غذايي ، انواع رژيم هاي پزشكي مددجويان و به روز بودن همه اين فعاليت ها ، همواره مورد تأكيد و در برنامه كاري همكاران اين واحد مشهود است.

در ادامه اين ديدار ، محمدرضا صوفي نژاد مدير آسايشگاه با تقدير از خدمات ارزنده و شبانه روزي كاركنان اين واحد ، تأكيد كرد:

سرويس خوب و شايسته روزانه اي كه شما عزيزان پرتلاش به مددجويان و كاركنان اين مجموعه مي دهيد، بر همه ما مشهود است كه البته همواره مورد تقدير بوده است.

وي ياد آور شد:

به خوبي مي دانيم اگر چنانچه قصور يا اشتباهي در رعايت نكات بهداشتي هنگام طبخ يا توزيع غذا رخ دهد، چه فاجعه اي به بار خواهد آمد ، اما خدا را شكر با تلاش شما و نظارتي كه به طور مستمر انجام مي شود، هرگز شاهد  اشكالي مهم نبوده ايم.

صوفي ن‍ژاد خطاب به كاركنان واحد تغذيه تأكيد كرد:

مي دانم يكايك شما مايليد كه در فرصت هاي مختلف درد دلها و مشكلات خود را بصورت مستقيم بيان كنيد، اما وقت برنامه هاي متنوع مانع از انجام اين مهم مي شود كه مي شود با مراجعه به مسئول خود و انعكاس از طرف ايشان ، پيگير نيازها و گفته هاي شما بود.

مدير آسايشگاه با قول مساعد در بررسي خواسته هاي همكاران كه در اين نشست به آنها اشاره شد ، بار ديگر از همه آنان خواست با احساس مسئوليت در رعايت بهداشت غذايي اهتمام مستمر داشته ، رعايت صرفه جويي را همواره مد نظر داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.