آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ری در صدر جدول لیگ دسته یک اسکیت هاکی کشور

خبرگزاری فارس: ری در صدر جدول لیگ دسته یک اسکیت هاکی کشور 

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، مرحله سوم لیگ دسته یک اسکیت هاکی کشور به میزبانی شهرستان ری برگزار شد.

گفتنی است، در حساس‌ترین بازی این رقابت‌ها که با حضور پژوهنده رئیس هیئت اسکیت استان تهران، مدادی دبیر هیئت اسکیت استان تهران و اسمی‌خانی رئیس هیئت اسکیت شهرستان ری برگزار شد، تیم M.R ری در مصاف با تیم کامروایان آ قزوین که در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی رسید و صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی این دوره از مسابقات حفظ کرد.

بر پایه این گزارش، در دیگر دیدارها، نماینده شهرری با نتیجه پر گل 17 بر یک از سد تیم ورامین گذشت و دیدار سوم این تیم مقابل تیم پویا به دلیل حاضر نشدن این تیم در مسابقه با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم M.R به پایان رسید.

نتایج مسابقات اسکیت هاکی 

پویا تهران0- کامروایان ب 4

پرشین قم 2- ورامین 3

کامروایان آ 3- کامروایان ب 2

پرشین 2- پویا 0

پرشین 0 – کامروایان ب 0

ورامین 0 – کامروایان آ 16

در حال حاضر تیم M.R ری با 15 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و تیم کامروایان آ قزوین با 12 امتیاز، پرشین با 9 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

بر پایه این گزارش، از نکات مهم این مسابقات معرفی کوچکترین بازیکن اسکیت هاکی ایران محمد اکبری با 2 سال و 6 ماه سن بود که مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت.

این بازیکن نونهال قریب به شش ماه در تیم M.R سابقه فعالیت اسکیت هاکی داشته و از امیدهای آینده این ورزش  محسوب می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.