آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اعزام 120 نفر از نخبگان شاهد و ایثارگر شهرستانهای استان تهران به مشهد

به گزارش راگانیوز به نقل از «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری »؛ قاسم ملیحی در گفت‌ و گو با خبرنگار ایثار با اعلام این خبر افزود: این نخبگان از پنجم بهمن ماه به مدت چهار روز به مشهد مقدس اعزام شدند .

وی با اشاره به اینکه هر ساله مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران نشستی با نخبگان شاهد و ایثارگر، با هدف بهره‌گیری از توانمندی‌های آنان در امور بنیاد دارد، گفت: امسال این نشست طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در حوزه دانش پژوهان وتشكل هاي شاهد وايثارگر، در مشهد مقدس برگزار می‌شود .

ملیحی استفاده از توانمندی‌ها و تخصص نخبگان شاهد و ایثارگر و برقراری ارتباط نزدیک مدیرکل با نخبگان و دریافت نقطه نظرات آنان در برنامه‌ریزی موثر بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف را از جمله اهداف برگزاری نشست یاد شده عنوان کرد .

كارشناس مسئول دانش پژوهان وتشكل هاي شاهد وايثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران  با بیان اینکه حدود 200 نخبه شاهد و ایثارگر در این استان  وجود دارد، گفت: 120 نفر از آنان ضمن برقراری تماس ، اعلام آمادگی کردند که در این نشست حضور یابند .

ملیحی با اشاره به اینکه با اعلام آمادگی همکاری نخبگان شاهد و ایثارگر، کارگروه‌هایی با هدف ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران تشکیل می‌شود، افزود : پیش‌بینی می‌کنم، با توجه به توان و تخصصی که این نخبگان دارند، کارگروه هایی مانند پزشکی، فنی و ورزشی تشکیل بشود .

وی با بیان اینکه برنامه‌های دیگری در اردوی تفریحی و مذهبی مشهد مقدس برای نخبگان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود، گفت: بازدید از موزه آستان قدس رضوی و برگزاری مراسم سخنرانی با حضور نادر نصیری مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران شهرستانهای استان تهران از جمله این برنامه‌ها است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.