آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم بزرگسالان ری قهرمان مسابقات چندجانبه فوتسال بانوان جام فجر

خبرگزاری فارس: تیم بزرگسالان ری قهرمان مسابقات چندجانبه فوتسال بانوان جام فجر

 به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، یک دوره مسابقات چند جانبه فوتسال بانوان به‌مناسبت دهه مبارک فجر با حضور 9 تیم و در سه گروه دوره‌ای برگزار شد.

مرحله نهایی این مسابقات با حضور چهار تیم نوجوانان ری، ورامین، فشافویه و بزرگسالان ری در سالن سلمان فارسی برگزار شد، که تیم های نوجوانان ری با شکست مقابل فشافویه و تیم ورامین با شکست مقابل بزرگسالان ری به رده‌بندی راه یافته و در دیدار رده‌بندی تیم ورامین با برد مقابل نوجوانان ری مقام سوم را کسب کرد.

دو تیم برنده دیدار نیمه نهایی در فینال به مصاف هم رفته و بعد از اجرای یک دیدار زیبا تیم بزرگسالان شهرری با هنرنمایی ملی پوش خود ستایش حسینی و کاپیتان خود ولی الهی تیم فشافویه را با شکست بدرقه و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد.

زهرا محمدی، نائب رئیس هیئت فوتبال شهرستان ری در حاشیه این مسابقات از زحمات مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، منصور کتانباف شهردار منطقه 20 و رئیس هیئت فوتبال شهرستان ری، دبیر هیئت فوتبال شهرستان ری و مسئول ورزش بانوان شهرستان ری تشکر کرد و اعلام داشت: این مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و تمام تیم‌ها با تمام قوا در این مسابقات شرکت کرده بودند.

وی گفت: در این مسابقات کادر داوری خوب و بدون نقصی به سرداوری سحر اسراری و کمک داوری بهاره لطفی و منشی گری کلهر داشتیم. از تمام تیم‌های شرکت کننده که در برگزاری خوب این مسابقه نقش بسزایی داشتند تشکر کرده و امیدواریم که در مسابقات آتی نیز همواره حضور فعال داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.