آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

انتخابات یک وظیفه و تکلیف ملی است / پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری باقرشهر ارزشمند است

خبرگزاری فارس: انتخابات یک وظیفه و تکلیف ملی است / پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری باقرشهر ارزشمند است

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد موسوی، امام جمعه باقرشهر در حاشیه افتتاح پروژه‌های امداد و نجات شهرداری باقرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تبریک دهه مبارک فجر بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: انتخابات یک وظیفه و تکلیف ملی است.

وی حضور حداکثری و پرشور در انتخابات را گامی موثر در راستای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اقشار مختلف جامعه باید در انتخابات حضوری فعال و پویا داشته باشند و با افراد اصلح را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

امام جمعه باقرشهر افزود: همه افراد اعم از کاندیداها و اقشار مختلف جامعه ملزم به رعایت قانون هستند و همه باید بر اساس قانون گام بردارند.

وی بیان داشت: اگر همه بر اساس قانون عمل کنند هیچ اختلافی به‌وجود نمی‌آید و همه امور انتخابات به راحتی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش‌رو عنوان کرد:امید است با حضور پرشور مردم و انتخاب افراد اصلح دو مجلس شایسته داشته باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شایسته مدیریت شهری باقرشهر گفت: با توجه به این‌که باقرشهر بر روی گسل قرار دارد، شهرداری باقرشهر پروژه‌های ارزشمندی را در راستای امداد و نجات طراحی و اجرا کرده است.

امام جمعه باقرشهر در پایان با اشاره به این‌که کشور در حال رشد و توسعه است، تصریح کرد: مسئولان باید هر کاری که در راستای توسعه و رشد کشور است را در اولویت قرار دهند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.