آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

40 هزار مهمان نوروزی به ایستگاه آخر اسکان فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران رسیدند

خبرگزاری فارس: 40 هزار مهمان نوروزی به ایستگاه آخر اسکان فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران رسیدند

به گزارش راگانیوز  ، علیرضا کمرئی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آغاز سال جدید 56 مدرسه در شهرستان‌های استان تهران با ظرفیت 356 کلاس درس، 85 کلاس ویژه، 197 کلاس نوع «الف» و 74 کلاس نوع «ب» برای اقامت خاطره‌انگیز مسافران نوروزی در شهرستان‌های استان تهران در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر فراهم آوردن فضای مطلوب اقامتی رفاهی برای فرهنگیان اضافه کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های ستاد اسکان اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران می‌توان به عدم وجود کلاس نوع «ج» به‌ منظور تکریم مسافران نوروزی اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به این‌که به همین منظور 20 ستاد مرکزی در مناطق 20 گانه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در روزهای پایانی اسفندماه مدارس و مراکز رفاهی خود را برای پذیرایی از مسافران آماده کردند، ادامه داد: 287 نفر از فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران نیز در قالب ستاد اسکان به‌ عنوان عوامل اجرایی در خدمت مسافران نوروزی به منظور فراهم آوردن خدمات رفاهی حضور داشتند.

کمرئی افزود: 25 هزار و ۷۷۵ مسافر نوروزی در قالب 4 هزار و ۶۵۸ خانوار و در مجموع بیش از 40 هزار نفرروز مهمان مراکز اسکان نوروزی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در میان مراکز اسکان شهرستان‌های استان تهران، شهرستان رودهن با پذیرش بیش از 36 درصد از مسافران نوروزی، بیشترین سهم را در پذیرش مهمانان نوروزی شهرستان‌های استان تهران داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: پنج هزار نسخه از آخرین شماره مهربانان در قالب ویژه‌نامه نوروزی برای معرفی شهرستان‌های استان تهران، شامل نقشه و راهنمای شهرستان‌ها در میان هموطنان ساکن در ستاد اسکان توزیع شده است.

کمرئی ادامه داد: در راستای اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته ستاد اسکان شهرستان‌های استان تهران، 37 دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی، بیش از 76 خبر مکتوب در رسانه‌های مختلف، 6 هزار و 500 پیامک اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی و توزیع پنج هزار نسخه از ویژه‌نامه نوروزی مجله مهربانان و پنج هزار نسخه بروشور مسیریاب جغرافیایی شهرستان‌های استان تهران، از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در ستاد اسکان این اداره‌کل برای نوروز 95 بوده است.

وی برگزاری آیین تحویل سال در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور بیش از یک‌هزار و 200 فرهنگی شهرستان‌های استان تهران، بازدید نوروزی از خانواده‌‌های شهدای فرهنگی در روز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و برپایی آیین میلاد حضرت زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در آغاز سال جدید توسط اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.