آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیش از 600 فعالیت مینیاتوری در جنوب تهران اجرا شد

خبرگزاری فارس: بیش از 600 فعالیت مینیاتوری در جنوب تهران اجرا شد

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در جریان بازدید از محلات جنوب تهران اظهار داشت: به منظور  افزایش رضایمتندی شهروندان، رسیدگی به امور جزیی ولی موثر و تاثیرگذار، در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که در این راستا، طرح جهادی ارتقای وضعیت نگهداشت معابر با حجم عملیات 621 فعالیت عمرانی در این منطقه جنوبی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه ترمیم روکش آسفالت، سنگدال و دریچه از جمله اقدامات عمرانی انجام شده در معابر است، افزود: خیابان‌های فدائیان اسلام، ابن‌بابویه، شهید سرگرد محمدی، دیلمان، بسیج، سلمان فارسی، پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، قم، ورامین، شهرک مفتح و ده‌ها محل دیگر در خیابان‌های فرعی از جمله مکان‌های اجرای طرح جهادی ارتقای نگهداشت معابر است.

شهردار منطقه 20 به اجرای این طرح جهادی در روستاهای حریم منطقه 20 نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 150 مورد از فعالیت‌های این طرح در معابر روستاهای مقیم‌آباد، غنی‌آباد، چالطرخان، قلعه‌نو، اسلام‌آباد، تقی‌آباد انجام شد.

صفوی تصریح کرد: به موازات پروژه‌های بزرگ شهری فعالیت‌های مینیاتوری نیز در سطح محلات 20گانه با سرعت و دقت انجام می‌شود تا شرایط زندگی شهروندان این منطقه جنوبی بیش از پیش بهبود یابد.

شهردار منطقه 20 در پایان همچنان بر اهمیت فعالیت‌های مینیاتوری تاکید کرد و یادآور شد: این روال در تمامی حوزه‌های اجرایی مدیریت شهری در حال اجراست و شهروندان برای مشارکت و یاری مدیریت شهری در خصوص اعلام نواقص احتمالی می‌توانند با سامانه‌های 137 و 1888 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.