آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

49 مدرسه شهرری با مشارکت شهرداری بهسازی می شود

به گزارش راگانیوز  از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، سید احمد صفوی افزود: رفع نیازهای عمرانی 49 مدرسه در قالب رنگ آمیزی، روکش آسفالت، تعمیر و تجهیز سرویس بهداشتی و آبخوری، ایزوگام و تعمیر سیستم های گرمایشی وسرمایشی آغاز و تا پیش از شروع سال تحصیلی به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه 6 میلیارد ریال اعتبار برای مجموعه فعالیت های عمرانی مدارس تخصیص داده شده است، اظهار داشت: سال گذشته نیز 100 مدرسه با اعتبار 13 میلیارد و 355 میلیون ریال بهسازی شد.
صفوی ادامه داد: بخش عظیمی از فعالیت های مدیریت شهری منطقه در دوره تحصیلی ویژه قشر دانش آموزی تدارک دیده شده که با شروع سال تحصیلی جدید اجرا می شود.
وی اضافه کرد: مشارکت شهرداری در بهسازی این مدارس با هماهنگی اداره های آموزش و پرورش ناحیه یک و 2 شهرری اجرا می شود.
صفوی افزود: ایمن سازی ترافیکی و آماده سازی مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی از دیگر فعالیت های مدیریت شهری است که در برنامه کاری نواحی هفتگانه قرار دارد.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی ‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.