آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استفاده از رسانه آستان مقدس شهرری به عنوان یک قطب فرهنگی-معرفتی

به گزارش راگانیوز ،  عبدالعلی علی عسگری رئیس صدا و سیما پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح رسانه ملی که در آستان مقدس شاه عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه ما بر این بود که این کانونی که منشا خیر و برکت معنوی است را برای انتشار معنویت و کلام اهل‌بیت(ع) مدنظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: در همین راستا زمینه‌سازی‌ها و امکانات لازم فراهم شد تا بتوانیم از طریق این آستان کلام اهل‌بیت(ع) و معنویت آنان را به تمام نقاط جهان نیز نشان دهیم.

رئیس صدا و سیما با اشاره به اینکه ارتباط فیبر نوری آستان مقدس شاه عبدالعظیم الحسنی(ع) با صدا و سیما برقرار شده است، خاطرنشان کرد: از تحقق این امر خوشحال هستیم و کل برنامه‌های این آستان را صدا وسیما در همه جا می‌تواند پخش کند.

علی عسگری تاکید کرد: صدا و سیما امروز به ۶۲ شبکه تلویزیونی و ۸۳ شبکه رادیویی مجهز است که این امکان را دارند که به صورت زنده از این مرکز بهره برده و از آن به عنوان یک قطب فرهنگی و معرفتی استفاده کنند.

وی در پایان گفت: با این وجود امیدواریم که حرم مطهر و همچنین دانشگاه علوم حدیث بتوانند کارهای خوب و فاخری را تولید کنند و در همین راستا صدا و سیما نیز کاملا در اختیار این مرکز خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.