آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

6 واحدخدماتی در شهرری به دلیل آلایندگی اخطار زیست محیطی دریافت کردند

رییس اداره سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان ری از شناسایی و صدور اخطاریه برای شش واحد کارواش به دلیل ایجاد آلایندگی خبر داد.

‘محسن شوکتی’ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در راستای حفاظت منابع آبی و اجرای ماده 9 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، روز گذشته تیم کارشناسی این اداره در گشت زنی و پایش مراکز خدماتی موفق به شناسایی این شش واحد در سطح این شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه این واحدها با ورود پساب خام و تصفیه نشده به چاه های جاذب موجب آلودگی شدید محیط زیست منطقه شده بودند، افزود: اخطاریه زیست محیطی برای این واحد ها صادر و به آنان ابلاغ شد.

شوکتی تصریح کرد: این واحدها باید نسبت به ارایه مدارک و مستندات قانونی به منظور ادامه فعالیت و تعیین تکلیف در خصوص نصب سیستم تصفیه فاضلاب در واحدهای خود اقدام کنند و درصورت تعلل، طبق موازین قانونی با این واحدها برخورد خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: شناسایی و بررسی وضعیت زیست محیطی مراکز خدماتی از جمله کارواش ها، رستوران و تالارهای پذیرایی در دستور کار این اداره قرار دارد و مشکلات زیست محیطی واحدهای آلاینده به صورت جدی پیگیری می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.