آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

6867 کیلوگرم فرآورده دامی در شهرستان ری معدوم شد

به گزارش راگانیوز ، محمد وحید تاویلی با اشاره به تشدید نظارت های بهداشتی در طول ماه مبارک رمضان افزود: روزانه 2 اکیپ شبکه دامپزشکی شهرستان ری کار نظارت بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی را برعهده داشته اند.

وی ادامه داد: 500 بازدید سرزده در ماه مبارک رمضان از رستوران ها، کشتارگاه ها، واحدهای بسته بندی و عرضه، تالارها و کبابی ها توسط بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان ری صورت گرفته است.
تاویلی با بیان اینکه بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان ری 25 مورد نمونه گیری از فرآورده های خام دامی داشته اند اظهار کرد: چهار نفر از متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده اند و یک خودرو به دلیل حمل طیور زنده غیر مجاز در طول ماه مبارک رمضان در شهرستان ری توقیف شده است.
وی تصریح کرد: گوشت قرمز، چرخ کرده و گوشت سفید عرضه شده در طول ماه مبارک رمضان در شهرستان ری به صورت دقیق زیر نظر بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان ری بود و همچنین این اداره علاوه بر گشت های ویژه خود با همکاری فرمانداری، اداره صنعت و معدن، شبکه بهداشت و اتاق اصناف گشت های نظارتی ویژه این نیز داشته است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.