آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

70 کیلوگرم مواد مخدر در حسن‌آباد کشف شد

خبرگزاری فارس: 70 کیلوگرم مواد مخدر در حسن‌آباد کشف شد

به گزارش راگانیوز ، عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی پیرامون باندی به سرکردگی فردی به هویت «ف -د» که در پوشش بار تجاری اقدام به خرید مواد افیونی از قاچاقچیان مواد مخدر در استان‌های جنوبی کشور کرده و به استان تهران منتقل می‌کند؛ بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: دو اکیپ مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی قضائی با خودروهای پوششی و نامحسوس به مسیرهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ورامین اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر و تمهیدات اطلاعاتی، محور موصوف تحت کنترل و پوشش اطلاعاتی قرار گرفت و سرانجام یک دستگاه خودرو تریلر ایویکو شناسایی شد.

وی بیان کرد: با تعقیب نامحسوس متهم، خودرو مذکور در حوالی «حسن‌آباد» با شگردهای خاص پلیسی متوقف و در بازرسی از خودرو در مجموع 70 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

ناظری در پایان خاطرنشان کرد: این استان برای قاچاقچیان ناامن است و پلیس این استان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.