آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زنگ انقلاب در مدرسه تهرانی باقر شهر طنین انداز شد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کهریزک؛ رحمان آذرخرداد با اعلام این خبر گفت: هرساله بنا به سنتی دیرینه زمان ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی زنگ های اماکن مختلف آموزشی و سوت قطارها و کشتی ها  و کارخانه ها به صدا درمی آید و امسال باتوجه به تقارن روز دوازده بهمن ماه با روز جمعه، زنگ انقلاب ساعت۹:۳۳ صبح امروز شنبه ۱۳ بهمن ماه نواخته شد.

رییس شورای اسلامی افزود:امروز توفیقی نصیبمان شد تا همراه با اقای هادینژاد؛ نایب رییس شورای اسلامی شهر کهریزک در مدرسه تهرانی باقرشهر حضور بیابیم وهمراه با امام جمعه محترم ،شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر وآقای افضلی رییس آموزش و پرورش کهریزک و دانش آموزان زنگ انقلاب را به صدا دربیاوریم.

وی اظهار داشت: به صدادرآمدن این زنگ، تلنگری برای یادآوری خاطرات ورود غرورآفرین رهبر کبیر انقلاب به ایران است و در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب فرصت مغتنمی فراهم شد تا بتوانیم باری دیگر این ایام را به یاد امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی و در سایه رهبر معظم انقلاب گرامی بداریم.

وی خاطرنشان کرد: در ایام دهه مبارک  فجر برنامه های متعددی برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر پیش بینی شده است که در طول دهه فجرو با حضور پرشور اهالی، بسیجیان و مسئولان  برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.