آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

960 نقطه از معابر جنوب تهران ایمن سازی شد

به گزارش راگانیوز ،  علیرضا مرآتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش تابلو ها وعلائم ترافیکی در کاهش تصادفات موثر است، بر این اساس به منظور افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابران در معابر و بزرگراه ها اقدام به مرمت، نصب تابلو و تجهیزات ترافیکی شده است.
وی بر رعایت علائم، نشانه ها و قوانین و مقررات ترافیکی از سوی شهروندان تأکید کرد و گفت: در این خصوص نسبت به مرمت تابلو، استوانه، بشکه، چراغ چشمک زن ، نرده ترافیکی و نصب موانع در معابر و بزرگراه ها از سوی اکیپ های اجرایی حوزه ترافیک اقدام شده است.
وی درخصوص عملیات نگهداشت شهر یادآور شد: مرمت و نگهداری سرپناه ایستگاه های اتوبوس در نواحی یک و سه، ترمیم روشنایی و رنگ آمیزی پوشش سقف پایانه شاهد و بزرگراه آزادگان، نصب برچسب و نقشه راهنما و تابلو سرپناه، مرمت اسکلت پل های همسطح، نصب گاردریل به طول 450 متر در بزرگراه ها نیز انجام شده است.
معاون شهردار منطقه 19 تهیه و نصب تابلو و تجهیزات درخواست شده پلیس راهور منطقه، رسیدگی به پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه 137 شامل نصب تابلو ویژه معلولین، محل عبور عابر پیاده و نصب چراغ چشمک زن و استوانه ای را از دیگر اقدامات این حوزه مطرح کرد.
به گفته وی تابلو های هشدار دهنده نیز در مناطق مسکونی با دقت بیشتری نصب شده است.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.