آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برترین های دومین جشنواره مشکات شهر تهران معرفی شدند

 مراسم اختتامیه دومین جشنواره مشکات مناطق 22 گانه پایتخت با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران برگزار و 15 آثار برتر در محور ˈسبک زندگی و اصلاح الگوی مصرفˈ معرفی شدند.

 مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران روز سه شنبه در مراسم اختتامیه دومین جشنوراه مشکات اظهار داشت: با استقبالی که از سوی شهروندان تهرانی مواجه بودیم پیش بینی می کنیم در سال آینده و در سومین جشنواره مشکات با حضور یک میلیونی مواجه شویم.

ˈابوالفضل رفیعˈبا اشاره به اینکه جشنواره مشکات سعی دارد با مشارکت شهروندان زمینه زندگی شهری با سبک اسلامی را فراهم کند، افزود: جشنواره مشکات با رویکرد استفاده از ابزار هنری موفق شده بستری برای مشارکت عموم شهروندان در ترویج فرهنگ عمومی و رعایت سبک زندگی اسلامی را فراهم کرده است.

به گفته وی، شهروندان در قالب 460 هزار اثر پیام هایی آموزنده و بار اخلاقی مثبت تولید کرده اند.

شهردار منطقه بیست تهران نیز گفت: توسعه فعالیت های عمرانی و ساخت و ساز مهمترین دستاوردهای است که با کاهش هزینه های جاری در اداره شهر به دست می آید.

ˈمنصور کتانبافˈ افزود: برپایی جشنواره های مشکات به خوبی زمینه مشارکت شهروندان در این مهم را بیش از گذشته فراهم می کنند.

وی با اشاره به هم راستایی محورهای جشنواره مشکات با منویات رهبر معظم انقلاب و لزوم عملیاتی شدن آن در سطح جامعه، افزود: ارتقا کیفیت زیست محیطی شهری از محورهای اصلی فعالیت های مدیریت شهری در سال جاری است که ارائه آموزش های متناسب و مهم تر از آن عملیاتی شدن آموزه هایی که در شهروندان نهادینه شده از دیگر اقدامات مهمی است که با مشارکت شهروندان محقق می شود.

آثار ارسالی در قالب داستان نویسی، کاریکاتور، نقاشی، عکاسی، خاطره نویسی، پوستر و… با مضامین نوع مصرف، بسته بندی، حفظ پاکیزگی محیط، تولید محصول سالم، احترام به مشتری، رفتار کارگران و مشتریان و…بوده است.

در بخش نقاشی علی نظری و محم نبی به عنوان نفرات دوم و سوم از مناطق 10 و 7 ، هما الله وردی و علی زواره از مناطق 7 و 20 رشته خاطره نویسی، فرخ زاد و احمدی مناطق 20 و 4 رشته داستان کوتاه، سلکی، کیانی و سهرابی مناطق 20 ، 13 و 18 رشته عکاسی نوجوان و بزرگسال، طاووس زاده و جدیدی نژاد مناطق 15 و 10 رشته پوستر آموزشی، عباسی و آیت الهی مناطق 18 و 10 رشته ایده خلاقانه، رستمی و پوریان مناطق 20 و 11رشته کاریکاتور به دست مدیران شهری در حالی تقدیر شدند که نفرات اول طی مراسمی جداگانه در برج میلاد تهران در آینده ای نزدیک معرفی و تجلیل شدند.

همچنین در پایان این آیین از مسوولان خانه های علم و زندگی محله های فیروزآبادی، استخر، حمزه آباد و هاشم آباد شهرداری منطقه 20 تقدیر و ˈ علیرضا فغانیˈ داور بین المللی فوتبال که عازم مسابقات جام جهانی 2014 برزیل نیز تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.