آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برای پایداری فعالیت های فرهنگی باید جذابیت های مطلوب ایجادکرد

مدیر انجمن ادبی کانون شهید رجایی ناحیه 2 آموزش وپرورش شهرری گفت: برای پایدارسازی دانش آموزان و شاعران جوان و دستیابی به فرهنگی غنی ایرانی اسلامی باید جذابیت مطلوب ایجاد کرد.

سید شهرام حسن پور درویش روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تعامل ادبی بین اعضا ، شعرا و نویسندگان و همچنین دعوت از افراد خبره و صاحب نام در عرصه ادبیات و استفاده از تجربه های آنان می تواند موجبات ارتقای دانش فعالان در این عرصه که بیشتر جوان هستند را فراهم سازد.

وی گفت: تا کنون توانسته ایم در نشست های اعضای این انجمن که در محل کانون برگزار می شود با استفاده از مباحث ادبیات بویژه در مناسبت های مختلف همچون محرم، 13 آبان، دهه فجر، هفته معلم ، فرهنگ اسلامی را با احساس درونی ترویج داده و تحولی در این زمینه در بین جوانان ایجاد کنیم.

حسن پور درویش تقویت هویت اسلامی- ایرانی ، خودباوری و رسیدن به ارزش های مقدس، اهمیت دادن به شعر وادب کهن فارسی در پهنه شهرری و کشف استعدادها وتشویق شاعران جویای نام و امنیت فضای مناسب آموزشی و بیان مشکلات و ناسازگاریهای اجتماعی و فرهنگی در قالب شعر و دیگر مباحث ادبی را از دیگر اهداف این انجمن ذکر کرد.

مدیر انجمن ادبی کانون شهید رجایی ناحیه 2 آموزش وپرورش شهرری برگزاری مسابقات فرهنگی و ادبی در قالب خاطره نویسی، داستان نویسی و شعر و ترانه سرایی و مشاعره را از دیگر فعالیت های این انجمن ادبی عنوان کرد.

حسن پور درویش با بیان اینکه این محفل ادبی با برگزاری شب شعر با عنوان صبح صادق به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) فعالیت خود را آغاز می کند، گفت: ما در آغاز راه هستیم از همه اساتید و نویسندگان و شاعران پیشکسوت می خواهیم تادراین راه همیار و کمک این انجمن باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.