آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مشارکت در برگزاری جشن شکوفه ها در پنج مدرسه منطقه

با مشارکت روابط عمومی آبفای منطقه6- شهرری و آموزش و پرورش شهرستان ری جشن  با شکوه آب و شکوفه ها در پنج مدرسه منطقه برگزار شد.

IMG_6889

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری با اعلام این خبر گفت: جشن شکوفه های امسال همچون سال های گذشته با مشارکت روابط عمومی و آموزش و پرورش منطقه ویژه دانش آموزان کلاس اولی که برای نخستین بار قدم در بوستان علم و دانش گذاشتند در پنج مدرسه ابتدایی شاهد لاله ها،معراج ،سلمان فارسی ، راهیان نور و پیامبر(ع) برگزار شد.

مرتضی میرآبادی هدف از مشارکت در برگزاری جشن شکوفه ها را ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب دانست و افزود: این جشن با حضور معاونین و مدیران آبفای منطقه و مدیران و مسئولان سازمان ها و ارگان های شهری همراه با برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی برگزار شد و شکوفه های بوستان علم و دانش در اولین حضور خود در مدرسه با آب و صرفه جویی در مصرف آن آشنا شدند.

وی اظهار داشت: هم زمان با اجرای مراسم جشن شکوفه ها زنگ آغاز سال جدید تحصیلی  دانش آموزان کلاس اولی در مدارس نواخته شد و دانش آموزان با دریافت بسته های فرهنگی و تبلیغاتی آبفای منطقه سال جدید تحصیلی خود را آغاز کردند.

مرتضی میرابادی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه فرهنگی با حضور عروسک قطره،اجرای برنامه نمایشی با موضوع صرفه جویی ، توزیع هدایا و بسته های فرهنگی و تبلیغاتی شامل کتاب صرفه جویی، مداد و دفتر نقاشی، و نصب پلاکارد  و استند مصرف بهینه آب از برنامه های جانبی جشن شکوفه ها بود.

لازم به ذکر است که روابط عمومی شرکت با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و صرفه جویی در جهت گذر از بحران کم آبی ، با مشارکت اداره های آموزش و پرورش منطقه جشن آغاز سال تحصیلی جدید را در نخستین روز مهرماه در شش مدرسه ابتدایی  برگزار می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.