آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

همایش آسیب‌های ماهواره‌بر کانون خانواده برگزار می‌گردد.

تعصب زدایی از کانون خانواده، ترویج بی‌تفاوتی نسبت به حریم خانواده و همچنین ترویج و عادی جلوه دادن خیانت زن به همسر و البته شوهر به زن بزرگ‌ترین و معمولی‌ترین پیام‌های سریال‌های ماهواره‌ای است.

به گزارش راگانیوزهمایش آسیب‌های ماهواره و رسانه به همت پایگاه بسیج شهید همت حوزه ثامن‌الحجج  (ع) در روز چهارشنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۴ لغایت ۶ در سالن عطر یاس باقرشهر برگزار خواهد شد.


رحیم بیگی دبیر این همایش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این همایش آگاه‌سازی خانواده‌ها با پیامدها و آسیب‌های ماهواره است و محور اصلی صحبت‌های این همایش علل افزایش طلاق‌های عاطفی بین زوجین است.

وی در رابطه با علل افزایش طلاق در ایران تصریح کرد: لازم نیست برای فراگیری مهارت‌های زندگی سال‌ها مطالعه کرد در جامعه امروز زن و مرد حتی نحوه برقراری ارتباط سالم را نمی‌دانند که همین امر یکی از عوامل بروز طلاق‌های عاطفی است و این بدترین صدمه برای خانواده‌ها و جامعه محسوب می‌شود. اگر ما بتوانیم خانواده‌ها را اصلاح کنیم جامعه اصلاح خواهد شد.

بیگی افزود: در این همایش از کارشناسان خبره جنگ نرم و رسانه دعوت به‌عمل‌آمده تا این آسیب‌ها را موشکافانه به مخاطبین آموزش دهند.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور عموم مردم و مسئولین شهری برگزار می‌گردد.

مهدیه قیطاسی-راگانیوز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.