آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری مسابقه کتابخوانی «هفت آسمان جوانی» در شهرری

کانون نماز مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی برگزار می‌کند

مسابقه کتابخوانی «هفت آسمان جوانی» به‌صورت غیر حضوری در کانون نماز مجتمع علوم و فنون برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقه کتابخوانی «هفت آسمان جوانی» در شهرری

 

به گزارش راگا نیوز  به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، سعید امینی درباره برگزاری این مسابقه فرهنگی گفت: مسابقه کتابخوانی با عنوان «هفت آسمان جوانی» به‌صورت غیر حضوری ویژه بانوان و آقایان از مقطع نوجوانی تا بزرگسالان در کانون نماز برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی اظهار داشت: کتاب‌های این مسابقه از طرف کانون در اختیار علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات اعطا می‌شود و این کتاب‌ها توسط حوزه فرهنگی قم در اختیار این کانون نماز قرار گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه پس از مطالعه کتاب به سؤالاتی که در پایان این کتاب‌ها طراحی شده است پاسخ می‌دهند و سپس پاسخنامه‌ها را به کانون نماز تحویل می‌دهند.

موسوی ادامه داد: این کتاب‌ها در ماه مبارک رمضان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و در پایان ماه مبارک رمضان پاسخ نامه‌ها به کانون نماز تحویل داده می‌شود و پس از تصحیح کردن به قید قرعه جوایزی اهداء می‌شود.

مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی در پایان بیان کرد: ویژگی‌های دوران جوانی، قرآن و جوانان، ارزش و احترام جوان با ایمان و وظیفه بزرگترها درباره جوانان از سرفصل‌های این کتاب است.

بر پایه این گزارش،کتاب «هفت آسمان جوانی» توسط استاد حافظ نجفی زنجانی نوشته و در بخش فرهنگی دفتر مرجع فقید حضرت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی به چاپ رسیده است.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید جمشیدی، اردیبهشت 3، جنب مسجد امام رضا(ع) مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.