آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسابقه فرهنگی “ثواب زیارت” برگزار می‌شود

 مسابقه فرهنگی "ثواب زیارت" برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز به‌نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، همزمان با ایام بزرگداشت هفته ولادت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام و به همت اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس، برنامه فرهنگی “به شکرانه کریم” شامل هزاران ختم قرآن نثار حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام و مسابقه فرهنگی ثواب زیارت برگزار می‌شود.

برنامه فرهنگی به شکرانه کریم شامل هزاران ختم قرآن نثار حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام به شکرانه بیش از یک هزار سال بهره‌مندی مردم تهران و ری از سفره معنوی و باکرامت حضرت سیدالکریم علیه‌السلام و در ایام هفته بزرگداشت ولادت آن حضرت برگزار می‌شود.

براساس این گزارش علاقمندان جهت شرکت در این طرح معنوی می توانند از تاریخ دوم تا 22 بهمن ماه، یک پیامک بدون متن به شماره 300051220 ارسال کنند.

همچنین مسابقه فرهنگی ثواب زیارت نیز که به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می‌شود، منبع آن متن زیارتنامه شریف حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام در کتاب مفاتیح‌الجنان است که علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در این مسابقه فرهنگی و کسب اطلاعات بیشتر، از تاریخ دوم تا هشتم بهمن ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس به آدرس www.abdolazim.com و یا به‌صورت حضوری به اداره کل برنامه‌های فرهنگی و آموزشی واقع در صحن مصلای آستان مقدس مراجعه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.