آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

محجوب:شهرری کانون پرورش قهرمانان کشور و جهان است

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، علی رضا محجوب در نشستی با حضور رییس و معاونان اداره ورزش و جوانان شهرری اظهارداشت: ورزشکاران شهرری با امکانات کم دست به کارهای بزرگ میزنند که حاصل تلاش آنها بالا رفتن از سکوها و افتخار آفرینی در میدانهای جهانی و المپیک برای کشور ایران اسلامی است.

عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افزود: برای اینکه ورزش ری روزهای بهتری را پیش رو داشته باشد سعی خواهیم کرد در اردیبهشت ماه جلسه ای را با صاحبان صنایع برگزار و آنها را متقاعد کنیم تا در جهت تقویت ورزش شهرستان ری وارد عمل شوند.

محجوب خاطر نشان کرد: ورزش ری جایگاه ویژه ای در کشور دارد و از این رو تلاش خواهیم کرد تا نشستی در کمیسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی به صورت اختصاصی با حضور مدیران ورزش ری برگزار کنیم تا مشکلات موجود بررسی و راهکارهای مناسب ارائه شود چراکه معتقدیم این شهرستان سرشار از استعداد است و سرمایه گذاری در این شهر موجب شکوفا شدن آنها خواهد شد.

در ادامه این جلسه رییس اداره ورزش و جوانان شهرری اظهارداشت: حضور نماینده گان مجلس شورای اسلامی در اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نشان از نگاه خوب و بلند مجلس شورای اسلامی به امر ورزش است و از طرفی موجب دلگرمی بیشتر مسوولین ورزشی شهرستان خواهد شد تا بیش از پیش در جهت اعتلا و توسعه ورزش ری همت گمارده و برنامه ریزی کنند.

مصطفی لعل نکو آزاد افزود: شهرری پتانسیل های خوبی دارد از جمله دو تن از افتخار آفرینان ورزشی این شهرستان در شورای شهر تهران است که این امر می تواند بسیاری از مشکلات موجود در ورزش شهرستان ری را از بین ببرد.

وی در پایان اظهار داشت: اگر ورزش ری مورد توجه بیشتر و ویژه ای قرار گیرد، ورزشکاران شهرری خواهند توانست حداقل در ده تیم از لیگ های برتر کشور حضور داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.