آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر: پهلوانی، فتوت و جوانمردی از خصایص مردان ایران‌زمین است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر همزمان با سیزدهمین شب از ماه مبارک رمضان شهردار باقرشهر میهمان پهلوانان این شهر در برنامه شب مرشد بود.de213a1bc98e483bc8d7547910340a8a-300x293

برنامه شب مرشد به‌پاس قدردانی از یک سال زحمات مرشد با گل‌ریزانی برای او در یک‌شب ازشبهای ماه مبارک رمضان با حضور ورزشکاران زورخانه و دیگر زورخانه‌ها، جمعی از مسئولین، ورزش دوستان و علاقه‌مندان این رشته برگزار می‌شود.

شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: فرهنگ، هنر، پهلوانی، فتوت و جوانمردی از خصایص مردان ایران‌زمین است.

سعید استاد فرج با تأکید بر لزوم گسترش منش پهلوانی اظهار داشت: زورخانه ریشه در فرهنگ ایرانی دارد این مکان صرفاً مکان ورزشی نیست بلکه مکانی مقدس است که در آن با ذکر نام اهل‌بیت عصمت و طهارت مرام جوانمردی و پهلوانی، گذشت و ایثار آموزش داده می‌شود.

وی در پایان با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم برای تمام پهلوانان ایران‌زمین آرزوی موفقیت سلامتی و کامیابی نمود.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور شهردار باقرشهر، مهدی شاه کرم از پیشکسوتان ورزش باستانی، عباس فلاح مرشد شهیر کشور، ورزشکاران و پهلوانان این رشته و سایر مسئولین و ورزش دوستان در زورخانه شهیدان عبدالمحمد برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.