آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

زورگیر سابقه دار پایتخت که با جعل عنوان اقدام به زورگیری می کرد در بزرگراه خلیج فارس به دادم افتاد.

 

راگا نیوز:شانزدهم مرداد امسال مأموران انتظامی تهران بزرگ در اتوبان خلیج به توقف یک دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ در کنار یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شدند.

به گزارش راگا نیوز به نقل از افکار نیوز به دلیل این که از یک هفته پیش خبر سرقت‌هایی با استفاده از یک دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ در محدوده جنوب و جنوب غرب تهران در سیستم جامع پلیس ثبت و به آنها اعلام شده بود ، حضور این خودرو باعث شک ماموران شد.

با توقف خودرو گشت، راننده نیسان به محض مشاهده مأموران به آنها گفت: راننده پیکان خود را مامور معرفی کرده و قصد اخاذی از من را داشت. با طرح این ادعا مأموران راننده پیکان به اسم “مسعود.الف” ۴۲ ساله را دستگیر کردند. با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور رئیس شعبه ۱۰۱ مجتمع قضایی کهریزک، موضوع برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انتقال متهم به پایگاه نهم بلافاصله کارآگاهان مبارزه با زورگیری، متهم را به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار مورد شناسایی قرار دادند؛ برابر سوابق پایگاه نهم، مسعود یکی از مجرمان سابقه‌داری است که سال گذشته در خیابان جوانمرد قصاب، با تهدید و اجبار و جعل عنوان مأمور قصد زورگیری داشته و توسط مأموران گشت کلانتری ۱۳۱ شهرری دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار آنها قرار گرفته بود.

کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در ادامه رسیدگی به این پرونده ، با بررسی شکایت‌ها و پرونده‌های مشابه موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگانی شدند که توسط سرنشین یک دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ مورد زورگیری و سرقت اموال قرار گرفته بودند؛ با دعوت و مراجعه مالباختگان ، متهم توسط تعدادی از آنها شناسایی شد.

سرهنگ کارآگاه مرتضی رستمی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه تحقیقات ، تعدادی از مالباختگان مناطق “جنوب” و “جنوب شرق” تهران بویژه در “شهرری” و “دولت آباد” شناسایی و به پایگاه نهم پلیس آگاهی دعوت شدند؛ از سایر مالباختگان که طول چند ماه گذشته، بدین شیوه و توسط سرنشین یک دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ مورد
سرقت و زورگیری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود برای شناسایی متهم و طرح شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری ـ خیابان آستانه مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.