آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

جلسه فصلي آموزش بهداشت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ري

 راگا نیوز :در راستاي آموزش نکات جديد به کارشناسان و انجام هماهنگي هاي لازم، جلسه فصلي آموزش بهداشت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ري برگزار گرديد.

 به گزارش جام ری به نقل از روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان شهرستان ري، در راستاي آموزش نکات جديد به کارشناسان و انجام هماهنگي هاي لازم، جلسه فصلي آموزش بهداشت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ري برگزار گرديد.

در اين جلسه که 45 نفر کارشناسان آموزش بهداشت شاغل در تمامي واحدهاي محيطي حضور داشتند ابتدا خزايي کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت در خصوص اهميت انتخاب رسانه آموزشي موثر در امر آموزش اشاره نمود.

ايشان متذکر گرديد که استفاده از رسانه آموزشي مناسب در برقراري ارتباط با مخاطبين و انتقال مفاهيم آموزشي بسيار موثر است و از اين رو، کارشناسان بايستي در آشنايي با رسانه هاي آموزشي و استفاده مفيد از آنان تلاش نمايند.

در ادامه نيکوسرشت کارشناس ارشد آموزش بهداشت در مورد چگونگي تهيه و انتخاب رسانه هاي آموزشي موثر، شيوه توليد رسانه و روند بررسي رسانه هاي توليد شده در کميته آموزش شبکه صحبت کرد.

سپس فرد کارشناس واحد آموزش بهداشت در خصوص روش طرح درس نويسي براي جلسات آموزشي و اشکالات رايج در طرح درس هاي مراکز و پايگاهها تدريس کرد.

گفتني است جلسات واحد آموزش بهداشت به صورت فصلي برگزار مي شود و در اين جلسات با توجه به مشکلات مشاهده شده در بازديدها مباحث مختلف آموزش داده مي شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.