آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کلبه و دیوار مهربانی در جنوب تهران راه‌اندازی شد+تصاویر

به گزارش راگانیوز ، شهرداری منطقه 20 ظهر امروز در راستای حمایت‌های اجتماعی مردم یار نسبت به راه‌اندازی کلبه و دیوار مهربانی در این منطقه جنوبی اقدام کرد.

مرتضی حسنی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان این‌که رسیدگی به نیازمندان از مهمترین فعالیت‌های جاری در محله‌های بیست‌گانه این منطقه جنوبی است، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح حامی و هدفمندسازی حمایت‌های اجتماعی مردمی، دیوار مهربانی در بوستان ماهور محله دولت‌آباد و کلبه مهربانی در میدان سلمان فارسی راه‌اندازی شده است.

حسنی با اشاره به اینکه دیوار مهربانی با اقدام خودجوش مردمی همزمان با فصل سرد سال ایجاد شده است، افزود: کلبه مهربانی نیز با هدف رفع نیازهای معیشتی مددجویان راه‌اندازی شده است تا دسترسی افراد نیازمند به تمامی اقلام مورد نیاز روزمره شان آسان شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 به ایجاد مجمع‌های خیرین در محلات نیز اشاره کرد و ادامه داد: خانه‌های خدمات اجتماعی سراهای محله در ارتباط با رسیدگی به نیازمندان با حمایت خیرین و افراد نیکوکار فعال هستند که این مهم با محوریت حفظ کرامت انسانی و مشارکت معتمدان محلی در جریان است.

به گزارش فارس، خیرین و شهروندان نیکوکار داوطلب برای اهداء لوازم، پوشاک و حمایت‌های مادی می‌توانند در طرح حامی مدیریت شهری مشارکت کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55960745 تماس بگیرند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.