آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مسئولین و بسیجیان شهرداری باقرشهر با شهدا تجدید میثاق کردند .

با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و در آستانه هفته مقدس: 
مسئولین و بسیجیان شهرداری باقرشهر با شهدا تجدید میثاق کردند .
درآستانه هفته دفاع مقدس ، بسیجیان شهرداری باقرشهر به همراه مسئولین و مدیران شهر و شهرداری باقرشهر با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند .
به گزارش  راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، در آستانه هفته مقدس مراسم معنوی زیارت عاشورا و غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر ومنور شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور مسئولین و بسیجیان شهرداری باقرشهر برگزار گردید .
در این مراسم که با حضور امام جمعه ، فرمانده بسیج ناحیه حضرت روح ا… (ره) ، اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، مسئول هیئت رزمندگان اسلام و معاونین ، مدیران ، پرسنل و بسیجیان شهرداری باقرشهر حضور داشتند ، بر اساس یک سنت هرساله در آستانه هفته مقدس ، مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا برگزار گردید و حاضرین ضمن تجدید پیمان با شهدای هشت سال دفاع مقدس ، برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان (عج) دعا کردند ، و در ادامه مراسم قبور شهدا با گلاب شستشو و عطر افشانی گردید .
حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتها و جوانمردیهای رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس گفت : امروز تکلیف ما است که یاد و خاطره شهدا را در کوچه و خیابان و در مسجد و مدرسه زنده نگه داریم و پیام شهدا را به نسلهای آینده برسانیم .
وی در ادامه یادآور شد : ما باید قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا باشیم ، اگر امروز امنیتی داریم و اگر امروز در برابرابرقدرتها حرفی برای گفتن داریم و می توانیم در برابر تهدیدها بایستیم ، همه از برکت خونهای پاک جوانان این مرز و بوم است .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مسئولان و خدمتگزاران نظام اسلامی در عرصه خدمت بتوانند به برکت همجواری با شهدا و پیروی از اهداف و آرمان های آنها وظایف خود را انجام داده و به شهروندان خدمت رسانی مطلوبی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.