آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری کلاسهای امداد نجات در”روستا قمصر”

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، مدیر ستاد بحران استان تهران با حضور در روستای قمصر و بازدید از سطح منطقه و آشنایی بیشتر با این روستا در خصوص برگزاری کلاسهای امداد نجات در سطح روستا خبر داد .

 مهندس رحمتی پس از بازدید از سطح روستا گفت ، انشااله دوره جدید کلاسهای امداد نجات و آموزش کمک های اولیه که بصورت رایگان توسط کارشناسان مجرب هلال احمر برای عموم مردم آموزش داده میشود تا در زمانهای بحرانی بتوانند به اعضای خانواده و دیگران کمک کنند،در این روستا برگزار میگردد.

مدیر ستاد بحران استان تهران در ادامه گفت: پيشگيري از سوانح و حوادث و رعايت نكات ايمني ضروري ترين امر در جهت كاهش خسارات انساني و اقتصادي مي باشد و به همين علت آمادگي و آشنايي عموم مردم با شيوه هاي امدادرساني و كمك به مصدومين و مجروحين مورد توجه قرار دارد و از آنجا كه فرد كمك كننده نياز به داشتن مدرك پزشكي و پرستاري ندارد ، تنها با آموختن اصول كمكهاي اوليه مي تواند در زمان وقوع حادثه فرد موثري بوده و در كمترين زمان به ياري آسيب ديدگان بشتابد .

ایشان در پایان افزود :  برای روستای قمصر در خصوص تجهیزات و امکانات (امدادی) از هرگونه فعالیت و توان  استفاده خواهم نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.