آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تیم محلات فیروزآبادی و ولی‌آباد مقام نخست را کسب کرد

خبرگزاری فارس: تیم محلات فیروزآبادی و ولی‌آباد مقام نخست را کسب کرد

به گزارش راگانیوز ؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: تیم محلات فیروزآبادی و ولی‌آباد منطقه 20 در لیگ حل ترافیک شهری و خلاقیت، موفق به کسب رتبه اول و سوم در بین مناطق 22گانه شد.

برومند نامداری با اشاره به این‌که شرکت کنندگان در 10 لیگ، خط سفید الفبای ترافیک، ربات‌های فوتبالیست کنترلی، ربات‌های مبارز، زمین پاک، رالی ربات‌ها، ربات‌های شکارچی نور، ربات‌های حل ترافیک شهری، ربات‌های آتش‌نشان، ربات‌های خدمات شهری و نمایشگاه پروژه‌های رباتیک کاربردی به رقابت پرداختند، افزود: ربات‌های نوجوانان محلات فیروزآبادی و ولی‌آباد با موضوعات خط سفید و زمین پاک نقش‌آفرینی کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را بسترسازی برای شناسایی استعدادهای شهروندان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات و … خواند و ادامه داد: در این مسابقات تلاش بر این است تا با تلفیق فناوری و فرهنگ، مبانی پیشرفت فناوری در خدمت فرهنگ شهری قرار گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان با اشاره به اینکه منطقه یک تهران برگزاری مراسم اختتامیه کانون رباتیک جشنواره شکوفا را در سال جاری بر عهده داشت، یادآور شد: پیش از این سه سال متوالی منطقه 20 میزبان جشنواره رباتیک شهر تهران بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.