آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر : مهندسان موتور محرکه پیشرفت و آبادنی کشور هستند

شهردار باقرشهر : مهندسان موتور محرکه پیشرفت و آبادنی کشور هستند

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقر شهر ضمن تبریک به مناسبت زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس ، گفت : روز مهندس ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری های مهندسان این مرز و بوم است که نقش انكار ناپذيري در پيشرفت و توسعه جامعه دارند .

سعید استاد فرج بر نقش مهندس موفق در بالا رفتن سطح زندگی بشر تأکید کرد و افزود : یک مهندس علاوه بر دانستن قوانین فیزیکی و شیمیایی جهان هستی باید از قوه تخیل بالایی بر خوردار باشد که موجب گسترش دانش بشر خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد : امروز روز تجلیل از مهندسانی است که موتور محرکه کشور در بخش‌های عمرانی، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، صنعت و معدن، انرژی، فناوری و ارتباطات، هوافضا، هسته‌ای، دفاعی و… هستند که با تلاش و خلاقیت خود تحریم‌ها را بی‌اثر و تبدیل به فرصتی برای پیشرفت و سازندگی کشور کرده‌اند.

شهردار باقرشهر روز مهندس را فرصتی برای در نظر گرفتن وسعت حضور و فعالیت مهندسان در عرصه های مختلف دانست و اظهار داشت :  باید از تمامی مهندسانی که در ارائه راه و روش و تسهیل زندگی ما نقش مهمی را ایفا کرده اند و در زمینه های مختلف قدمی بزرگ برداشته اند ، تشکر و قدردانی کنیم.

شهردار باقرشهر با اشاره به اینکه مهندسان در عرصه عمران, آبادانی, سازندگی و پیشرفت کشور همواره پیشگام بوده و هستند یادآور شد : مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل در عرصه‌های علمی ، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه یاری رسانند .

سعید استاد فرج در پایان ضمن یاد و خاطره 1400 شهید مهندس در دفاع مقدس ، گفت : در سالهای دفاع مقدس نیز شاهد افتخارآفرینی مهندسانی بودیم که برای حفظ این سرزمین از جان خود گذشتند امید است با همت مهندسان امروزی بتوانیم ضمن گرامیداشت نام 1400 شهید مهندس ، شاهد پيشرفت هاي چشمگيرتري در حوزه مهندسي باشيم .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.