آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برنامه مدون شهرداری باقرشهر برای بازدید از خانواده شهدا در اولین روز سال نو

به گزارش  راگانیوز به نقل از امور ایثارگران این شهرداری در این بازدیدها که به مناسبت آغاز سال جديد برگزار مي شود ، ضمن يادآوري خاطرات شهداي هشت سال دفاع مقدس از خانواده های این  عزیزان دلجوئی مي گردد .

همه ساله در ایام نوروز و در اولین روز سال با هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده توسط امور ایثارگران شهرداری و با همكاري بسیج باقرشهر در قالب 14 تیم متشکل از شهردار باقرشهر ، امام جمعه ، رياست و اعضاي شوراي اسلامي شهر ، معاونین و مدیران شهرداری ، بسیجیان شهرداری ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج حضرت روح ا… (ره) و فرماندهان و بسیجیان و مسئول هيئت رزمندگان اسلام باقرشهر ، از تمامی خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان بازدید می شود.

سعید استادفرج شهردار باقرشهر ضمن تبریک پیشاپیش نوروز باستانی به خانواده های معزز و معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان در این خصوص تصریح کرد : عطر حضور شهدا در روز اول سال نو در شهر به مشام می رسد و ما از حضور در منازل شهدا و از دیدار با پدر و مادر و بستگان شهدا روحیه ای مضاعف گرفته و با آرمانهای آسمانی آنان تجدید پیمان می کنیم .

وی در ادامه با قدرداني از اهتمام شورای اسلامی باقرشهر و امور ایثارگران شهرداری در برگزاري این بازديدها گفت : با برنامه ریزی انجام شده و با حضور مسئولين ، بسیجیان باقرشهر و ائمه جماعات مساجد در اولین ساعات آغاز سال جدید از خانواده های معظم و معزز شهدا بازدید می کنیم تا با اين اقدام ارزشمند موجبات خشنودي خداوند و شادي ارواح طيبه شهدا شویم و سال خود را متبرک به انفاس قدسی این عزیزان سازیم

ایرج لک معروفی رئیس شورای اسلامی باقر شهر نیز این بازدیدها را تجدید پیمان با اهداف شهدا ويادآور خاطرات ایشان دانست و افزود  : در سرکشی از خانواده های معظم شهدا  ما به ايشان اين پيام را مي رسانيم كه اگر فرزندان ايشان اكنون در كنارشان نيستند ، ما به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا سعي مي كنيم تا جای خالی فرزندان شهیدشان را براي لحظاتي پر کنیم و با كسب روحیه و نشاط معنوي براي خدمت به شهروندان به دنبال انجام وظائف خود خواهیم پرداخت.

وی افزود : ما در ابتدای سال با این بازدید از دعاي خير ايشان بهره مند مي گردیم و ایشان نیز با آغوش باز از ما استقبال می کنند . وي با اشاره اتمام سال 94 یادآور شد : خوشبختانه يكي از بزرگترين افتخارات شوراي اسلامي باقرشهر سركشي و بازديد از كليه خانواده هاي شهدا و پيگيري مطالبات ايشان بوده است و برگزاري مراسمات گراميداشت شهدا بخش فراموش نشدني و ماندگار فعاليت اين دوره شورا محسوب مي گردد .

مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر نیز در رابطه با تاثيرات معنوي این سنت حسنه گفت : سالهاست که تمامی مسئولین و بسیجیان شهر قبل از دیدار با بستگان و خویشاوندان خود ابتدا به دیدار وارثان راستین شهدا که همانا خانواده های معظم و معزز شدها هستند می روند و با روحيه اي مضاعف سال كاري جديد را آغاز مي نمايند .

وی در پایان تصريح كرد : همه ساله با برنامه ريزي انجام شده در با حضور مسئولين شهر و مسئولين محلي و بسيجيان در قالب 14 تيم  از 120 خانواده  شهيد باقرشهر و روستاهاي دهنو ، قمصر و خيرآباد بازديد مي گردد كه اين برنامه در سالجاري نيز برنامه زمان بندي شده برگزار گرديد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.