آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید جانشین ناحیه مقاومت حضرت روح الله از خانواده شهدا

به گزارش راگانیوز ، سرگرد اصغر آرزومندی جانشین ناحیه مقاومت حضرت روح الله به همراه مسئول بسیج رسانه و مسئول امربه معروف ناحیه حضرت روح الله (ره)در ساعات ابتدایی آغاز سال نو میهمان خانواده شهدا بودند .

سرگرد آرزومندی ضمن گرامیداشت سال نو، به اهمیت جایگاه شهدا پرداخت و گفت :هر آنچه که از عظمت و سربلندی در نظام جمهوری اسلامی داریم به واسطه ایثارگری جوانان ایران اسلامی در مقاطع گوناگون از جمله در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم و با بیان اینکه بین شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تفاوتی وجود ندارد، افزود : خداوند در آیات قرآن کریم از جمله آیه 26 و 27 سوره یاسین شهیدان را تکریم می‌کند و وظیفه ما تکریم شهداست و خداوند برای شهدا مرزبندی نکرده و ما نیز وظیفه داریم، مرزبندی نکنیم .
آرزومندی با تاکید به شعار سال95 که از جانب مقام معظم رهبری نامگذاری کردند ، اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی راه درمان اقتصاد کشور است و مقام معظم رهبری به زیبایی تعبیری درستی از اقتصاد مقاومتی فرموده اند .
وی همچنین در ادامه به توضیحاتی در خصوص اقتثاد مقاومتی پرداخت و تصریح کرد : اقتصاد مقاومتی معنایش این است که ما یک اقتصادی داشته باشیم که هم روند روبه رشد اقتصادی در کشور محفوظ بماند، هم آسیب پذیریش کاهش پیدا کند، یعنی وضع اقتصادی کشور و نظام اقتصادی جوری باشد که در مقابل ترفندهای دشمنان که همیشگی و به شکل های مختلف خواهد بود، کمتر آسیب ببیند و اختلال پیدا کند”.
سرگرد آرزومندی در پایان از برنامه های جدید و گسترده بسیج سازندگی ناحیه در راستای اقدام عملی جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در سال 95 خبر داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.