آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پيام تبريك دهیار قمصر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز “زن”

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومي دهیاری و شورای اسلامی قمصر،علي فرجی در سالروز ميلاد بزرگ بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و روز زن ، در پيامي اين روز فرخنده را به تمامي بانوان بالاخص بانوان بصير، ولايتمدار و فاطمي روستای قمصر تبريك گفت . متن پيام به شرح ذيل مي باشد :
بسم الله الرحمن الرحيم

(انا اعطيناك الكوثر (بيستم جمادي‌الثاني» سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوي و معنويت «حضرت فاطمه زهرا (س)» يادآور جايگاه رفيع و مرتبت والاي زن و مادر در فرهنگ اسلامي است.

حضرت فاطمه زهرا (س) شجره طيبه اي است كه بركت وجودش، آبشخور دل هاي شيفته مؤمناني است كه در برهوت هستي در پي آب حيات مي گردند.

او عطيه اي الهي است كه دركِ ژرفاي اقيانوس فضايلش در توان ما نيست. جايگاه رفيع او خيره كننده ديدگان هر صاحب بصيرتي است كه توان هر بيان و كلامي را از انسان مي ستاند.

وجود مقدس زهراي مرضيه(س) در پيشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومين (ع) از عظمت و منزلت بي‌بديلي برخوردار بوده و زندگي درخشان اين بانوي بزرگوار، الگويي براي همه‌ انسان‌ها به ‌ويژه زنان مسلمان است . اگر چه حيات زنان در ادوار مختلف تاريخ بشري تحولات و چالش هاي فراواني را تجربه كرده است اما دين مبين اسلام با نگاه ارزشي به زن بر تمامي عقايد جاهلي پيرامون شخصيت و منزلت زنان خط بطلان كشيد و ارزش و جايگاه او را عزت و حرمت بخشيد . با گذشت قرن ها انقلاب اسلامي به عنوان معجزه قرن و احياگر ارزش هاي اسلامي بستر كمال زن را فراهم كرد و موجب شد تا بانوان ايران اسلامي با الهام از آموزه هاي فاطمي از يك بعد به عنوان محور تربيتي و مدير فرهنگي خانواده مطرح شده و از بعد ديگر حضور فعال و سرزنده اي را در عرصه هاي گوناگون سياسي، اجتماعي و فرهنگي داشته باشند.

تقارن مبارك ولادت دخت مكرم نبي گرامي اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و ميلاد حضرت امام خميني (ره) را به تمام مادران و بانوان سرافراز ايران ، تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و اميدوارم با پيروي از رهنمودهاي مدبرانه مقام عظماي ولايت، نقش موثر زنان را در دفع هجمه هاي فرهنگي دشمن با هدف تخريب وجهه زنان و خانواده هاي ايران اسلامي در جوامع مختلف جهان را شاهد باشيم واز درگاه ايزد منان نيز صميمانه براي مادران عزيز و بانوان شريف روستای قمصر تندرستي و شادكامي و توفيق خدمت بيشتر به اين عزيزان رامسألت مي نمايم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.