آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

سال 94سال آرامش اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در کشور بود

 به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری”هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در دیدار نوروزی مسوولین انتظامی شهرستان که با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته تلخی و شیرینی های زیادی در پی داشت، اظهار داشت: آنچه که در سال 94 جلب توجه می کند این است که وحدت و همدلی در بین مسوولین نظام در سطوح مختلف مسوولیتی برقرار شد.

جمالی پور با اشاره به این موضوع که ایجاد آرامش در جامعه اثر مستقیم در همه امور را در پی خواهد داشت، افزود: ارتباط عاطفی بین مسوولین نظام  آرامش اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را در کشور حاکم کرد.

فرماندار ری با بیان اینکه در سال گذشته در حوزه اقتصادی شاهد کاهش تورم در کشور بودیم، گفت: در سال 94 با تدبیر دولت یازدهم رضایت حداقلی در جامعه بوجود آمد و قدرت مدیریت منابع مالی در جامعه حاکم شد.

 معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه به پیکره سال گذشته که می نگریم شاخصه ای بنام وحدت ملی در جامعه متبلور است: تصریح نمود: در سال گذشته و در فضای انتخاباتی کشور دشمنان نظام در پی ایجاد التهاب و تهدید در جامعه بودند که ملت غیور ایران با حفظ همدلی و همزبانی این تهدیدات را به فرصت تبدیل و با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی پشتوانه مستحکمی برای آینده روشن نظام تثبیت کردند.

وی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب در شعار امسال بر “اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل” می تواند سرآغاز وحدت و انسجام همه ی سرمایه های مادی و معنوی به ویژه سرمایه های انسانی نظام برای عبور از شرایط سخت اقتصادی و سیاسی سالهای گذشته و ورود به فضای همکاری های گسترده با هدف تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی باشد .

جمالی پور اضافه کرد: در سال جدید دولت با کمک مجلس جدید خواهد توانست راهی پر افتخار برای توسعه و پیشرفت کشور ترسیم نماید .

جمالی پور در پایان گفت: در سال جدید امیدوارم با حفظ وحدت و همدلی بین دولت و ملت و با تلاش بی وقفه مسوولین نظام شاهد فضایی آرام در تمام حوزه های اقتصادی، امنیتی و اجتماعی باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.