آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی«جشن بانوی مهر» در پیاده‌راه شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

خبرگزاری فارس: برپایی«جشن بانوی مهر» در پیاده‌راه شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش راگانیوز  ، معصومه پورنظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب تهران اظهار داشت: به مناسبت ایام ولادت دخت پیامبر(ص)، مجموعه برنامه‌های فرهنگی ویژه بانوان به شکل جشن شهروندی و مجموعه نمایشگاهی در پیاده‌راه ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برپا می‌شود.

مشاور حوزه بانوان شهردار منطقه 20 به مشارکت فرمانداری ویژه و ادارات شهرری اشاره کرد و افزود: جشن بانوی مهر در ساعت 16 امروز و جشنواره همراز یاس از ساعت 10 صبح تا 18 عصر فردا در مجاورت حرم دایر است و شهروندان علاقمند می‌توانند از این امکان فرهنگی و ارزشی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بعد از بهره‌برداری از پیاده‌راه حرم توسط شهروندان، این برنامه اولین مراسم رسمی است که در این مسیر برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به تردد زائران، مسافران و خیل عظیمی از شهروندان از این مکان معنوی، پیاده‌راه حرم یکی از ظرفیت‌های مکانی ایده‌آل منطقه 20 برای فعالیت‌های فرهنگی به‌شمار می‌آید.

پورنظری به موقعیت ویژه منطقه 20 اشاره کرد و گفت: موقعیت احداث پیاده‌راه شرق به‌نحوی است که از تمامی نقاط آن گنبدهای زیارتی حرمین نمایان است و حال و هوای معنوی خاصی در این مسیر وجود دارد.

مشاور حوزه بانوان شهردار منطقه 20 به دیگر فعالیت‌های حوزه بانوان نیز اشاره کرد و یادآور شد: مجموعه فرهنگی شهربانو ویژه فعالیت‌های فرهنگی، تفریحی و آموزشی بانوان منطقه 20 واقع در میدان شهید غیبی آماده خدمات‌رسانی به علاقمندان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.