آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

واحد ایثارگران شهرداری باقرشهر رتبه اول را به خود اختصاص داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ علیرضا صادقی با اشاره به اینکه جلسات متعددی در طول سال با تمامی واحدهای مجموعه شهرداری داشته اند ، گفت : هرساله، ارزيابي عملكرد بر اساس محورها و شاخص هایی از قبیل خلاقیت ، آموزش ، رضایت ارباب رجوع ، ارائه برنامه ، گزارش عملکرد ، حضور به موقع تسلط و تلاش در برنامه ها ، طرح های اجرایی و غیره صورت می گیرد که با توجه به این محورها مشخص می شود هر واحد در طول سال چه عملکردی داشته است .

مسئول واحد طرح و برنامه شهرداری باقرشهر با بیان اینکه در سال 94 عملکردی بهتری از واحدهای مختلف دیده شد ، اظهار داشت : واحد ارزیابی شهرداری محورها و شاخص های مورد بررسی را تهیه نموده و در اختیار کلیه واحدهای مربوطه قرار داد که خوشبختانه شاهد پیشرفت و ارتقای واحدهای مختلف شهرداری بودیم .

صادقی هدف از ارزیابی عملکرد واحدها را خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم دانست و گفت : در نظر داریم با انجام هرساله ارزیابی ، واحدهای مختلف برای داشتن عملکرد مناسب تشویق شده و برای ارتقا و پیشرفت با برنامه ریزی دقیق در حیطه کاری خویش تلاش کنند تا ما شاهد یه مجموعه قوی و منسجم باشیم .

وی با اشاره به اینکه واحد ایثارگران رتبه اول در این ارزیابی را کسب کرده است ، افزود : کمیسیون واحد صد رتبه دوم و واحد درآمد و کارپردازی به طور مشترک رتبه سوم را توانسته اند در این ارزیابی به خود اختصاص دهند .

مسئول واحد طرح و برنامه شهرداری باقرشهر از واحدهای برتر در این ارزیابی خبر داد و گفت : واحدهای فضای سبز ، املاک ، دبیرخانه و بایگانی در این ارزیابی به عنوان واحدهای برتری مجموعه شهرداری معرفی شدند .

صادقی اظهار داشت : واحدهای آموزش شهروندی ، سلامت ، زیبا سازی و فرهنگسرای عطر نرگس جزء واحدهای بودند که طی سال عملکرد و فعالیت خود را ارتقا داده و پیشرفت چشمگیری داشته اند .

وی با تاکید بر اینکه برخی از واحدها کارهای شاخص و مهمی در طول سال انجام داده اند ، یادآور شد : واحد شهرسازی در خصوص بافت های فرسوده اقدامات بسیار خوبی انجام داده است که مورد تقدیر قرار گرفت .

وی در پایان تصریح کرد : يكي از مهم ترين ابزار رسيدن به اهداف درون سازمانی ، نيروهای انسانی هستند كه بايد متناسب با اهداف مجموعه فعاليت كنند و در واقع ارزيابی عملكرد و فعاليت اين نيروها براساس وظايف و شاخص هایی كه در شهرداری برای آن ها مشخص شده ، بررسی می شود و امیدواریم با انجام این ارزیابی ها قدم های موثری برای پیشرفت مجموعه شهرداری برداشته شود .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.