آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مجتبی پرک : شورای اسلامی باقرشهر و واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری اهمیت ویژه ای به تربیت فرزندان می دهند

 

 

به گزارش راگانیوز به نقل از شورای اسلامی باقرشهر؛ همایش آموزش خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزارشد.

در این همایش مجتبی پرک عضو شورای اسلامی باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان به سخنرانی پرداخت و گفت : جای بسی خوشحالی است که واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر به خانواده ها اهمیت بسیار می دهد و از کارشناسان مجرب و خبره برای آموزش خانواده استفاده می کند .

وی با اشاره به اینکه اولیا باید استفاده کافی را از این آموزش ها ببرند ، افزود : آموزش خانواده ها از دغدغه های حوزه فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی است که خانواده ها بتوانند با حضور در همایش های این چنینی فرزندان خوبی را تربیت کرده و آموزه های کارشناس این حوزه را در تربیت آنان به کار گیرند .

مجتبی پرک ضمن تقدیر و تشکر از واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر اظهار داشت : آموزش های خانواده همواره در برنامه های شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر است و به صورت پایدار ادامه دارد و تمام تلاش و همت ما این است که بتوانیم در تعلیم و تربیت فرزندان، خانواده های باقرشهری را یاری نماییم.

وی رو به خانواده های حاضر در این همایش گفت : از شما اولیای محترم خواهشمندم تا متقاضی برگزاری این همایش ها و آموزش ها باشید چرا که ما برای برپایی آموزش های تخصصی در تمامی حوزه ها از هیچ تلاش و هزینه ای دریغ نخواهیم کرد و با تقاضای شما عزیزان می توانیم انگیزه بیشتری برای ادامه کار داشته باشیم.

مجتبی پرک در پایان ضمن تشکر از شهردار، اعضای شورای اسلامی و مدیران کلیه مدارس باقرشهرتصریح کرد : امیدوارم بتوانیم از این آموزش ها به خوبی بهره مند شده تا فرزندان صالحی با تربیت ایرانی و اسلامی داشته باشیم.

گفتنی است : این کارگاه در ۳ جلسه دیگر در روز‌های پنجشنبه ۱۹،دوشنبه۲۲،سه شنبه۲۳ اردیبهشت ماه با حضور دکترعلی صدرا کارشناس سیمای خانواده شبکه یک تلویزیون برگزار می گردد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.