آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی باشکوه مردم غیور باقرشهر در “حمایت از سیاست‌های نظام و اقدام قاطع شورای عالی امنیت ملی در مقابل بدعهدی استکبار جهانی”

به گزارش راگانیوز به نقل از شورای اسلامی باقرشهر؛ مردم انقلابی و همیشه در صحنه باقرشهر پس از اقامه نمازعبادی سیاسی جمعه حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی و نفرت خود را از عهد شکنی آمریکا در خروج از برجام نشان دادند.
با توجه به اینکه همواره مردم فهیم باقرشهرآگاهانه در صحنه بوده و این بار نیز با حفظ وحدت و انسجام ملی و حضور پرشور و پرشکوه خود پیام خود را به جهان اعلام کردند.
رییس شورای اسلامی باقرشهرضمن حضور در این راهپیمایی هم صدا و هم قدم با مردم غیور و روزه دار باقرشهر اظهار داشت: امروز مردم دیندار باقرشهر پس از برپایی نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی، ضمن به نمایش گذاشتن حمایت خود از تصمیم مسئولین نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی بر آرمان های نظام جمهوری اسلامی پا فشاری می کنند و بار دیگر انزجار خود را نسبت به دشمنان ایران به به گوش جهانیان می رسانند.
عین اله آقاپور در ادامه خاطرنشان کرد : به طور قطع حضور پرشور و گسترده مردم روزه دار و مومن باقرشهر در مراسم راهپیمایی امروز همزمان با سراسر ایران باعث قوت قلب مسئولان نظام در پاسخگویی متقابل به دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام خواهد بود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.