آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز طرح توسعه آستان امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) شهرری

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام مرتضی صادقی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرری گفت: طرح توسعه آستان مقدس امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) در ماه رمضان آغاز خواهد شد.

وی در توضیح بیشتر افزود:‌ نقشه‌ها و طرح‌های توسعه این آستان در حال قطعی شدن است ضمن اینکه برای تبرک آغاز اجرای این پروژه بنا داریم در ماه ضیافت‌الله کلنگ عمرانی توسعه این آستان بر زمین زده شود.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرری گفت: در ضلع غرب آستان امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) مسجد ماشاالله قرار داد که با اجرای این طرح، این مسجد هم توسعه پیدا کرده و قرار است ایوان آن به صحن و آستان مقدس امامزاده افزوده شود.

صادقی گفت: در کنار این امامزاده قبور مطهر ۴ شهید همرزم از گروه فداییان اسلام (حزب موتلفه اسلامی) قرار دارد که قرار است با اجرای این طرح، قبور آنها هم بازسازی شود.

وی افزود: بانیان و خیرین زیادی برای توسعه آستان مقدس امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) اعلام آمادگی کرده‌اند و اگر هم حزب مؤتلفه اسلامی علاقه‌مند به سامان کردن قبور شهدای خود است این آمادگی در اوقاف شهرری وجود دارد.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در پایان گفت:‌ مردم مؤمن و علاقه‌مند به اهل بیت ارادت ویژه‌ای به آستان مقدس امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) داشته و در طرح جامع توسعه این آستان کمک‌یار اوقاف بوده و هستند.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.