آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

معلمان نقش سازنده ای در تربیت فرزندان این مرز و بوم دارند  

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار باقرشهر گفت : روز معلم، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و ترویج علم و معرفت است  ، معلم چراغ فروزنده سرزمين علم و فرهيختگی است که الفبای زندگی و شناختن را با گذشت و مهر آفرينی به همگان می آموزد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه ظرافت و زيبايی كار معلمان در عرصه تعليم و تربيت ستودنی است ، افزود : معلمان با زمزمه محبت ، وجود آگاهان را آكنده از شور زندگی می كنند . احترام اين قشر صبور و پرتلاش برای آحاد جامعه ، امری ضروریست و در تمام عرصه ها باید قدردان معلمان ایثارگر باشیم .

سعید استاد فرج تصریح کرد : بدون ترديد هر تلاشی كه در راه اعتلای تعليم و تربيت كشور صورت گيرد نقش سازنده‌ای در شكل‌گيری شخصيت و آينده فرزندان اين سرزمين خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شايسته ‌ای برخوردار است و معلمان این مرز و بوم به خوبی این وظیفه را انجام داده اند .

شهردار باقرشهر با بیان اینکه نظام آموزشی یک کشور می تواند پیشرفت و توسعه آن جامعه را در برداشته باشد ، اظهار داشت : پیشرفت و آبادانی یک کشور می تواند از تربیت فرزندان و در کنار آن نظام آموزشی قوی شکل بگیرد و در همین راستا باید تمام عزم خود را جزم نموده تا با بکار گیری از معلمان با تجربه و کاردان نظام آموزشی را قدرتمند نماییم .

وی در پایان گفت : 12 اردیبهشت ماه روز معلم را که همزمان با شهادت معلم بزرگ انقلاب اسلامی، شهید مرتضی مطهری عزیز می باشد به یکا یک معلمان دیروز و امروز و فردا خصوصا معلمان خوب باقرشهر تبریک می گوییم ، بر دست مهربان و سرشار از محبت آنها بوسه می زنیم و به آنان افتخار می کنیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.