آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهردار باقرشهر در پیامی روزکارگر را تبریک گفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ بمناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر ، سعید استاد فرج شهردار باقرشهر پیام تبریکی را صادر کرد. متن پیام به این شرح است :

۱۱ اردیبهشت ماه هر سال فرصت خوبی است تا به پاس تلاش های شبانه روزی کارگران قانع و سخت کوش کشور، که درعرصه خود کفایی و پیشرفت و توسعه صنعتی اقتصادی این مرز و بوم همواره از جان مایه گذاشته اند قدردان زحماتشان باشیم ، چرا که بدون وجود کارگران سخت کوش پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان ایران امکان پذیر نخواهد بود .

كار، در حقيقت نماد عزت و بالندگی فرد و جامعه است و جامعه ای موفق و خود کفا خواهد بود كه فرهنگ كار و تلاش در آن جاری باشد و تفکر سازندگی درمیان افراد جامعه احیا شود . بدون شک كارگران از شريف ترين انسان های اجتماع و بازوان حركت هر جامعه‌ به سوی رشد و تعالی هستند که برماست همیشه قدردان این قشر باشیم.

در ادامه این پیام آمده است :

پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه ای بدون اعمال نقش موثر کارگران زحمتکش اتفاق نمی افتد و کارگران با تلاش و همت خویش موفق شدند تا کشور را در مقابله با تحریم های ناجوانمردانه دشمنان نظام سربلند کرده و تمامی این توطئه ها را خنثی و ایران را سربلند تر از قبل ، در تمامی عرصه ها به جهانیان معرفی کنند .

اينجانب با گراميداشت روز جهانی کار و كارگر، اين روز را به همه كارگران عزيز و پرتلاش به ويژه كارگران زحمتکش شهرداری باقرشهر تبريك گفته وسربلندی همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.