آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ناکامی دو سارق منزل در فرار از دست پلیس

 

رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری دو سارق منزل در شهرک امام حسن خبر داد و گفت: این دو متهم هنگام فرار از دست مأموران شناسایی و بازداشت شدند.

سروان بایرام علی گوزل زاده ضمن اشاره به دستگیری دو تن سارق منزل در شهرک امام حسن(ع) به تشریح اقدامات مأموران این یگان در شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده پرداخت و افزود: شب گذشته یکی از تیم های گشت انتظامی این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده فوق بود که ناگهان یکی از شهروندان سراسیمه به آنها مراجعه کرده و اظهار داشت که دو سارق به خانه مادر بزرگ او دستبرد زده اند.

وی بیان داشت: بلافاصله آدرس خانه مذکور دریافت شد و مأموران با درخواست نیروی کمکی به محل مراجعه کردند که در همین زمان دو سارق که چهره های خود را پوشانده بودند از در ورودی منزل به خیابان وارده شده و سعی کردند از محل بگریزند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله هر دو متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در میان کوچه مذکور در حالی که سعی داشتند آلات و ادوات سرقت خود را در جوی آب بیاندازند، بازداشت شدند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از متهمان که “عباس” و”احمد” نام داشتند شش میلیون وجه نقد، دو حلقه النگوی طلا، یک انگشتر و یک ساعت مچی مالباخته کشف شد.

سروان گوزل زاده در پایان اضافه کرد: با کشف اموال مسروقه متهمان لب به اعتراف گشوده و پس از اقرار به جرایم خود مبنی بر سرقت اموال منزل، برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.