آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شرور محله دولت آباد با تلاش پلیس روانه بازداشتگاه شد

راگا نیوز:سرپرست سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تشریح عملکرد مأموران زیر مجموعه این سرکلانتری، از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش محله دولت آباد که اقدام به فعالیت های مجرمانه می کردند، خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا مهابادی از شناسایی و دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش جنوب پایتخت خبر داد و گفت: با شکایت شهروندان تهرانی ساکن محله دولت آباد مبنی بر تردد و فعالیت مجرمانه فردی به نام “مجید” که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در این محله بود، اقدامات مأموران این یگان برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز شد.

وی افزود: با شناسایی محل های جرم خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد متهم در آن مناطق می رفت، مأموران این یگان موفق به شناسایی مخفیگاه او در خیایان “چشمه علی” شدند.

سرپرست سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: مأموران در تحقیقات خود متوجه شدند، متهم به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با سلاح سرد مدتی در زندان به سر برده اما اکنون پس از رهایی نیز اقدام به خلافکاری های خود می کند.

وی ادامه داد: شب گذشته مأموران با گرفتن مجوز قضایی و زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند، در بازرسی از منزل متهم مقادیری مواد مخدر، سلاح سرد و آلات و ادوات لهو و لهب کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهابادی در پایان با اشاره به انتقال متهم به کلانتری، تصریح کرد: در بازجویی از متهم او ضمن اعتراف در خصوص اتهامات وارده به جرائمی چون شرارت، درگیری، تهدید شهروندان با سلاح سرد و چندین جرم دیگر اعتراف و برای سیر مراحل قضایی راهی دادسرا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.