آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بسیج شجره‌ی طیبه است

 

راگا نیوز به نقل از جام ری : سرهنگ غلامرضا بوربور فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم(ع) ری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: با توجه به تقارن هفته بسیج با ایام محرم ، روزهای این هفته نیز به نام اصحاب و یاران امام حسین (ع) نامگذاری شده است.

وی افزود: با توجه به فرموده ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله العظمی خامنه ای : بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود و آنچه رهبر و پیامبرش می خواست و خدا را خشنود می ساخت , انجام می داد.

وی با اشاره به ویژگی بسیجی از دیدگاه قرآن کریم و حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: ویژگی بسیجی از دیدگاه قرآن کریم و حضرت امام خمینی (ره) شامل: اخلاص بسیجی، بسیج شجره‌ی طیبه، شجاعت و شهامت، همیشه پیروز، استقامت و پایداری، تابع ولایت و آگاهی و آمادگی برای جهاد می باشد.

سرهنگ بور بور یاد آور شد: بسيج مي تواند بعنوان يك پايگاه اجتماعي و در راستاي تربيت سرمايه هاي انساني آينده نظام وارد عمل شده و همچون خورشيدي تابان سايه بسياري از شبهاتي را كه امروز دنياي جوانان ما پوشانده است از بين ببرد. همچنین بسيج بعنوان پايگاهي بسيار جذاب مي تواند وارد عرصه عمل شود و به تبيين و تميز مباني اصيل اسلامي بپردازد . بعنوان يك مثال كوتاه جواني كه در پايگاه بسيج شركتي مداوم دارد غالبا از فيض حضور در مساجد ، محافل معنوي و قرآني نيز برخوردار مي شود كه اين خود مي تواند آينده بسياري از جوانان را تضمين كند .

در ادامه وی برنامه های هفته بسیج را چنین اعلام داشت:برنامه های هفته بسیج شامل: برگزاری نمایشگاه های عکس و پوستر، اجرای مسابقات فرهنگی، یادواره شهدای دانش آموز، همایش جوانان محرم، غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و دیدار از آسایشگاه جانبازان ،حضور بسیجیان در نماز جمعه، رزمایش گردانهای امام علی (ع )، شرکت در مراسم عزاداری سالار شهیدان،برگزاری مسابقات پیامکی (امتداد سرخ)، تجلیل از بسیجیان نمونه، همایش بسیجیان نمونه، همایش زنان بسیجی با محوریت صبر و استقامت و نشست سیاسی نقش زنان در صدر اسلام و… می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.