آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری باقرشهر

تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول واحد ایثارگران شهرداری در این باره گفت : هر ساله در روز میلاد حضرت ابولفضل عباس (ع) از جانبازان ک در شهردرای باقرشهر مشغول به فعالیت هستند طی مراسمی قدردانی می شود .

وی با اشاره به اینکه این مراسم به همت روابط عمومی شهرداری باقرشهر صورت گرفته ، اظهار داشت :از 15 جانباز شاغل در شهرداری و همچنین جانباز 70 درصد آقای حسن صادقی که باعث افتخار است که ایشان ساکن باقرشهر هستند تقدیر و تجلیل به عمل آمد تا از این طریق بتوانیم ذره ایی قدردان تلاش و از خودگذشتگی این جانبازان عزیز که جانانه برای میهن عزیزمان در مقابل دشمنان ایستادگی کرده اند ، باشیم .

مغروری در ادامه تصریح کرد : تقدیر و تجلیل از جانبازان باید به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود چرا که آنها کسانی هستند که با تمام وجود در برابر دشمن ایستادگی کردند تا ارزشهای اسلامی حفظ شود و امنیت در کشور برقرار شود .

مسئول واحد ایثارگران شهرداری با اشاره به اینکه مطالبات جانبازان طبق قانون در وقت مقرر به آنها تعلق می گیرد ، گفت : در کنار اینکه ما همواره درصدد هستیم تمامی مطالبات جانبازان اعم از بیمه و معافیت ها به آنها تعلق گیرد ، پیگیر هزینه های درمانی این عزیزان تا جایی که برای شهرداری مقدور باشد هستیم تا بتوانیم باری از روی دوش جانبازان و خانواده های بزرگوارشان برداریم .

وی از برپایی جلسه ای با حضور جانبازان در آینده خبر داد و خاطرنشان کرد : در نظر داریم جلسه ای با حضور جانبازان و شهردار باقرشهر برگزار کنیم تا در آن نشست به بررسی مشکلاتی که جانبازان عزیز با آن مواجه هستند بپردازیم و به یاری خدا با شناسایی دغدغه ها و مشکلات درصدد رفع آنها برآییم .

گفتنی است ؛ در شهرداری باقرشهر 15 جانباز 5 تا 40 درصد ، 3 آزاده ، 4 فرزند شهید و 23 برادر شهید شاغل هستند و با واحدهای مختلف شهرداری همکاری می کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.