آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

از فرماندهان حوزه بسیج باقرشهر تجلیل شد + تصاویر

از فرماندهان حوزه بسیج باقرشهر تجلیل شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ به همت شهرداری باقرشهر و شورای اسلامی طی مراسمی فرماندهان بسیج مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند .

در این مراسم شهردار باقرشهر با تبریک اعیاد شعبانیه ، اظهار داشت : بسیج شالوده محکم و پویای اسلام است و تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است که به جامعه حیات و نشاط می‌بخشد ، اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد .

سعید استاد فرج در ادامه افزود : نقش آفرینی و عملکرد بسیج در ادوار مختلف به ویژه رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه گری های دشمنان ایران و اسلام بر همگان واضح و آشکار است .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر ضمن سخنرانی در این مراسم ، گفت : یکی از مهمترین ویژگی های بسیج ، اسلامی و مردمی بودن آن است که نهایت تجلی یک ارتش مردمی و تعامل نیروهای مسلح یک کشور با ملت را به نمایش می گذارد که در همین راستا باید به نقش بسیجیان در جامعه توجه ویژه ای نمود .

لک معروفی با اشاره به اینکه می کوشیم تا فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم ، تصریح کرد :همواره باید در صدد آن باشیم تا با روحیه جهادی و ولایت محوری ، چون همیشه و در همه جا مدافع انقلاب، رهبری و آرمان های امام خمینی (ره) برگرفته از فرهنگ بسیجی باشیم و در جهت حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قدم های محکمی برداریم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.