آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری مراسم «انس با قرآن» در مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) باقرشهر+تصاویر

به گزارش راگانیوز ، در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، محفل انس با قرآن کریم با حضور گسترده مردم و مسئولین منطقه و چندین تن از قاریان ممتاز کشور در مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) باقرشهر برگزار شد.

DSC_0073

DSC_0035

در این مراسم باشکوه؛ آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه بخش کهریزک، مهندس اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه باقرشهر، دکتر حسن محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک، سرهنگ پاسدار سید هاشم حسینی فرمانده بسیج باقرشهر، حجت الاسلام عسگری امام جماعت مسجد جامع ولیعصر(عج) باقرشهر و جمع کثیری از بسیجیان پایگاه شهید صدوقی(ره) و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

DSC_0010

سید هاشم الحسینی فرمانده پایگاه شهید صدوقی(ره) باقرشهر و مسئول برگزاری این مراسم با تاکید بر اینکه این مراسم در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی و نیز ارتقای سطح علمی قاریان باقرشهری برگزار می شد، اظهار داشت: باید با برگزاری برنامه‌ها و مجالس متعدد قرآنی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآن در سطح منطقه فعالیت کنیم.

وی با اشاره به لزوم گسترش و اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه با تربیت نیروهای قرآنی گفت: جامعیت و همه گیر بودن قرآن کریم بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی را می‌تواند از میان بردارد و پایگاه شهید صدوقی(ره) با همکاری مسجد جامع ولیعصر(عج) اقدام به برگزاری این مراسم معنوی نمود تا کمکی به ترویج فرهنگ قرآنی شهر داشته باشد.

DSC_0027

فرمانده پایگاه شهید صدوقی با اشاره به مشارکت امام جماعت و هیئت امنای مسجد جامع ولیعصر(عج) در برگزاری این مراسم هم گفت: برگزاری این گونه مراسم ها با حضور قاریان و مبلغان برجسته و ممتاز کشور می‌تواند برای توسعه فعالیتهای فعالان قرآنی باقرشهر و روستاهای اطراف الگو باشد.

حسینی در پایان افزود: در تلاشیم تا با برگزاری دوره‌های آموزشی در ایام مختلف سال و بهره گیری از اساتید برجسته قرآن کریم، در جهت تربیت و تعلیم نیروهای مخصص قرآنی در سطح منطقه گام های مثبتی برداریم.

DSC_0044

DSC_0002

گفتنی است؛ درپایان این مراسم از تعدادی از فعالان قرآنی و قاریان جوان باقرشهر تجلیل بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.