آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آکادمی ورزش پهلوانی و زورخانه ای منطقه 20 تهران راه‌اندازی شد

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در حاشیه مراسم فینال مسابقات میانداری انفرادی که با عنوان یادواره شهیدان سلیمی و صباغ در این منطقه جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: زورخانه شهدای جوانمرد قصاب به‌عنوان آکادمی ورزش پهلوانی و زورخانه در حال فعالیت است و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان از این امکان مهارت‌آموزی ورزش باستانی استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش‌های باستانی و روحیه پهلوانی افزود: طی سال‌های گذشته چهار زورخانه از سوی مدیریت شهری در منطقه 20 تهران احداث شده است تا زمینه ترویج و ترغیب شهروندان به این رشته ورزش ارزشی فراهم شود.

رئیس هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای شهرری و دبیر ورزش‌های باستانی شهرداری منطقه 20 نیز گفت: مسابقات میانداری انفرادی با حضور بیش از 100 نفر از ورزشکاران از 11 زورخانه شهرری طی ماه گذشته انجام شد و در نهایت در رقابت‌های تیمی، باشگاه‌های جوانمرد قصاب، پهلوان زارع و باب‌الحوائج(ع) به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

عباس صباغ با اشاره به اینکه این مسابقات در هشت رده سنی برگزار شد، افزود: برترین‌های هر رده سنی نیز در مراسم اختتامیه معرفی و قدردانی شدند.

دبیر ورزش‌های باستانی شهرداری منطقه 20 تهران در خصوص مرکز آکادمی ورزش‌های باستانی نیز گفت: از رده سنی هفت سال به بالا می‌توانند تحت آموزش‌های این مرکز که در شهرری، میدان مادر، بلوار شهید غیبی، زورخانه شهدای جوانمرد قصاب واقع شده است، قرار بگیرند و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 17 تا 24 می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

به گزارش فارس، مسابقات فینال رشته میانداری با حضور شهرداران منطقه 18 و منطقه 20، رئیس تربیت بدنی شهرداری منطقه 20، رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای استان تهران، رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرری، محسن علیجانی نماینده مجلس، حمید استیلی پیشکسوت ورزشی، و تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در زورخانه شهدای جوانمرد قصاب برگزار شد.

بر اساس این گزارش نفرات اول تا سوم رده نونهالان: آقایان علیرضا حیدپور، متین دانش، امیررضا مقدسی، رده نوجوانان: آقایان سبحان قادری، مهدی جعفری، نیما مرادی، رده جوانان: حسین حیدرپور، صالح بیداد، محمد ورمزیاد، رده بزرگسال (سن 19 تا 30): محمد قنبری، جواد شفیعی، و جود دهقان (مشترک)، هادی قافانی، رده بزرگسال (31 تا 40): علی امیرحسینی، اسدالله عباسی، مسعود شهسواری، رده پیشکسوتان (41 تا 50): محسن مقدسی، علی ترهنده، سعید به خوبی، رده پیشکسوتان (51 تا 60): مرتضی جعفری، حسین خسروانی، حسین قلی‌پور، رده پیشکسوتان (61 تا 70): مهدی کاوه کیا و حسن قنبری معرفی و قدردانی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.