آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شناسایی زورگیران سابقه دار در شهرری

راگا نیوز:سرپرست کلانتری 172 عبدالعظیم از شناسایی و دستگیری سه زورگیر سابقه دار طی اجرای طرح امنیت محله محور در پارک “سه دختران” خبر داد.

شناسایی زورگیران سابقه دار در شهرری

به گزارش  راگا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرگرد منصور گفت: مأموران گشت انتظامی کلانتری هنگام گشتزنی در پارک “سه دختران” به سه فردی که با ظاهری نامناسب در حال پرسه زدن بودند، مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به آنها نزدیک شدند، اما مظنونان به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند، با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

سرپرست کلانتری 172 عنوان کرد: مأموران طی مسیر کوتاهی موفق شدند متهمان را در یکی از کوچه های فرعی دستگیر کنند در بازرسی از آنها که “محمد ” ،” امیر حسین” و” علی” نام داشتند دو قبضه چاقو ،یک عدد پایپ و سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

وی ادامه داد: با توجه به زورگیریهای اخیر در آن محدوده مأموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

سرگرد زمانی در پایان تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری آنها مورد بازجویی قرار گرفتند که طی آن مشخص شد متهمان سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده اند که مأموران بعد از تکمیل پرونده آنها را برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.