آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کوثر هنری منطقه 20 نخستین مرکز مهارت‌آموزی در نقطه‌کوبی‌های هنری روی سفال و نقاشی روی شیشه

000

به گزارش راگانیوز ، معصومه پورنظری مشاور شهردار منطقه 20 در امور بانوان اظهار داشت: کوثر هنری منطقه 20 به‌عنوان نخستین مرکز مهارت آموزی است که در رشته نقطه کوبی‌های هنری روی سفال و نقاشی روی شیشه در حال فعالیت است و عموم شهروندان هم می‌توانند از این خدمات هنری بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: روند شناسایی و حمایت از افراد نیازمند با حفظ کرامت این خانواده‌ها انجام می‌شود و افراد علاقمند برای همکاری با این طرح می‌توانند به سراهای محله مراجعه کنند.

مشاور شهردار منطقه 20 در امور بانوان با اشاره به این‌که در مناسبت‌های مختلف بانوان کارآفرین مورد حمایت مدیریت شهری هستند، افزود: برپایی بازارچه‌های خود اشتغالی، نمایشگاه‌های فصلی و اجرای دوره‌های مختلف مهارتی و بازاریابی برای بانوان کارآفرین از دیگر اقداماتی است که برای این قشر انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: توسعه خانه‌های مهارت آموزی کوثر همچنان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و تا پایان سال چندین مرکز کارآفرینی جدید راه‌اندازی می‌شود.

بر اساس این گزارش، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه استفاده از آموزش‌های کوثر هنری منطقه 20 می‌توانند با شماره 55031400 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.